tigra

Alla inlägg under maj 2011

Av Annelie - 9 maj 2011 11:50

Här går vi och väntar för fultl för att få veta - är hon dräktig heller inte.

Är hon inte det - ja då lurar hon mig väldigt bra, hon snattar mat som aldrig förr, är lugnare och känns vuxnare.


Nexus och Husse Calle har varit ute och tävlat igen och drämt till med en uppflyttning till högre klass skydd!! Vilka killar!   


Nexus är en fantastisk arbetshund och trots värmen levererade han - snyggt jobbat!


Själv är jag så tävlingssugen så jag  håller på att gå under. Men eftersom jag jobbar sista månaden här nu innan jag byter jobb (och förhoppningvis har valpar i sommar) så ligger vi lite lågt.  


Inser också att bara en hund passar inte mig. Saknar Tigra Tiger något enormt.

  

Av Annelie - 3 maj 2011 10:07

Panthera är parad i påskveckan och nu hoppas vi såklart på valpar.

Uppdatering följer   

Ovido - Quiz & Flashcards