tigra

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Nexus uppflyttad Högre klass skydd,

Av Annelie - 9 maj 2011 11:50

Här går vi och väntar för fultl för att få veta - är hon dräktig heller inte.

Är hon inte det - ja då lurar hon mig väldigt bra, hon snattar mat som aldrig förr, är lugnare och känns vuxnare.


Nexus och Husse Calle har varit ute och tävlat igen och drämt till med en uppflyttning till högre klass skydd!! Vilka killar!   


Nexus är en fantastisk arbetshund och trots värmen levererade han - snyggt jobbat!


Själv är jag så tävlingssugen så jag  håller på att gå under. Men eftersom jag jobbar sista månaden här nu innan jag byter jobb (och förhoppningvis har valpar i sommar) så ligger vi lite lågt.  


Inser också att bara en hund passar inte mig. Saknar Tigra Tiger något enormt.

  

 
 
saajaajaa

saajaajaa

9 maj 2011 12:03

Håller alla tummar för smått i sommar :) Du ska ju självklart behålla MINST en liten trollunge själv :))

Kramar

http://www.kiinaxx.se

Annelie

9 maj 2011 14:18

TACK!
Ja absolut, hoppas även kunna sätta något på foder...

kram

 
Ingen bild

Camilla

14 maj 2011 13:09

Åh vad spännande att Panthera nu är parad =). Ser framemot små söta rottisvalpar i området.

Förstår precis det du skriver om saknaden efter Tigra. Det går inte en dag utan att jag tänker på Karma.

Kram Camilla ("grannen")

 
Ninz

Ninz

5 juni 2011 23:07

Fan vad kul att träffa dig vännen, det var så länge sedan :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 22 januari 2012 13:36

Nu var det alldeles för länge sen sist. Tyvärr blev det ju inga valpar, och kommer inte bli några valpar på Panthera. Orsaken är en förträngning i bäckenet som gör att det med stor sannolikhet kommer bli kejsarsnitt, och det är för mig inget att gå...

Av Annelie - 23 oktober 2011 17:15


Tillbaka efter fantastiska dagar i Kloten, vilka miljöer och träna hund i. Alla hundarna har skött sig exemplariskt (och förare likaså ;)   Panthera har fått flera utmaningar i spåret och jag har faktiskt hittat en liten nyckel till varför hon gå...

Av Annelie - 31 juli 2011 16:10

Nu var det länge sen sist, vi gick alla ner i "jag vill inget alls" när det visade sig att Panthera gått tom. Jag trodde enormt mkt på kombinationen och vet att det med största sannolikhet hade blivit riktigt bra arbetshundar. Men det är väl någon me...

Av Annelie - 3 maj 2011 10:07

Panthera är parad i påskveckan och nu hoppas vi såklart på valpar. Uppdatering följer    ...

Av Annelie - 13 april 2011 10:58


Äntligen börjar våren komma och med det också mer TRÄNING, baksidan är numera förvandlad till en lydnadsplan och i helgen snickrades det ihop lite hinder. Här ska tränas hoppteknik. Panthera hoppar på ett i mina ögon inte särskilt energisparande se...

Ovido - Quiz & Flashcards