tigra

Alla inlägg under juli 2011

Av Annelie - 31 juli 2011 16:10

Nu var det länge sen sist, vi gick alla ner i "jag vill inget alls" när det visade sig att Panthera gått tom. Jag trodde enormt mkt på kombinationen och vet att det med största sannolikhet hade blivit riktigt bra arbetshundar. Men det är väl någon mening med allt, intalar jag mig.


Vi tar nya tag och hoppas på bättre lycka i höst. Tack till er som står kvar och väntar på valp fortfarande även fast det inte blir Nexus.


Nexus är ju en fantastisk hane och en rottispojk som är precis som de ska vara. Önskar han och husse Calle stort lycka till framöver!


Jag och Panthera laddar för att försöka komma med och tävla lägre, inte så lätt som det borde vara då bortlottningarna duggar tätt. Men vi kämpar på.


Önskar er alla en fortsatt trevlig sommar med massor av sol och bad!



Ovido - Quiz & Flashcards