tigra

Alla inlägg under oktober 2011

Av Annelie - 23 oktober 2011 17:15

Tillbaka efter fantastiska dagar i Kloten, vilka miljöer och träna hund i. Alla hundarna har skött sig exemplariskt (och förare likaså ;)


Panthera har fått flera utmaningar i spåret och jag har faktiskt hittat en liten nyckel till varför hon gått över pinnar på tävling. Alltid skönt när det är så. Nu ska vi bara lösa  hur vi ska träna det.


Det planeras valpar, Panthera började löpa i torsdags så om någon vecka drygt drar vi ner till Halmstad och fina Cpike. Fick frågan varför jag väljer hanar så långt borta hela tiden ;) men avståndet är ingenting mot hur det kunde varit. Jag är väldigt tacksam att Sara vill låna ut Cpike till Panthera. Det är fantastiska linjer jag får möjlighet att ta in i min kommande uppfödning.


Följ oss på hemsidan och är ni intresserade av valp så tveka inte att höra av er. Även ni som väntade till förra gången hör av igen!

 


/ Annelie

Ovido - Quiz & Flashcards