tigra

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Annelie - 11 januari 2010 21:10

Jag älskar vår kamin, fullkomligt dyrkar den. Vore det en människa hade jag hoppat i säng med den. Nää men skämt åtsido. Är så glad att vi lyssnade på Johanna tillslut och valde till den -defnitivt en investering.


Tack snälla för alla kommentarer.
Frida du är en sån otrolig glädjespridare - hur skulle jag klara mig utan dig! självklart måste vi ses snart!


Tillbaka på jobbet idag efter en lång ledighet, kändes konstigt men skönt. Det bästa av allt var att jag faktiskt började dagen som jag bestämt mig för. Att delegera ut en uppgift som jag visste en kollega gör snabbare än jag (som får tio andra saker på mitt bord hela tiden). Pluspoäng till mig.

Lite minuspoäng senare kom när det visade sig att reservationerna för 2009 inte stämmer hundraprocentigt, fan jag som trodde jag fått med allt. Visst inte mitt fel (en kollega som missat och då fakturan inte kom förra månaden heller så fick inte jag med kostnaden heller när jag körde en screening.)

jaja lite jobbgnäll.


Rasmus hade iallafall haft en toppendag på förskolan. Hem äta lite middag (trodde han skulle sprängas efter tre portioner korvstroganoff och ris. När han bad om en fjärde började jag bli orolig. Tills vi såg vad han gjorde!!!

Den lilla lurifaxen satt och matade Panthera med SKED under bordet! *skratt* är han inte en söt liten Mowgli så säg ;)


Kvällen tillbringades sen på klubben med alldeles för goda kokosbollar, styrelsemöte och en Panther som tyckte att vissa hundar får man äta på (iallafall om de försöker äta upp en först) Lite platsliggningsträning och fritt följ blev det också.


Nu är jag träningssugen igen - framförallt är det söket som lockar så snart de är lite varmare. Någon som känner sig manad?


Trevlig kväll

:)

  Gammal bild på mig och Tigra, tagen av Malin http://www.rottisivar.com


:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards