tigra

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Annelie - 31 januari 2011 12:28

Efter första två svängarna på SKK och avslag på samtliga mina namnförslag kändes det lite som tredje gången gillt. Jag ville inte släppa min tanke om namn så vi klurade fram och tillbaka hur vi skulle få till det.
Och idag pratade jag med den gulliga tjejen på SKK som meddelade att jo nu hade FCI godkänt namnet så nu ska vi bara vänta på protesttiden går ut.


Hertigera's är namnet som det blev till slut.   


Tigeras var det jag började med. Tigra, Pantera och Rasmus finns alla med i namnet.  


 


Hertiginna, Ja Tigra regerade verkligen i vårt kungarike och jag hoppas att de planerade valparna också kommer att bli lika goda rasrepresentanter.


Mer om parningen kommer under veckan. 


www.tigra.se


Ovido - Quiz & Flashcards