tigra

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Nytt år nya försök

Av Annelie - 10 januari 2010 20:38


Hösten har varit, omtumlande, reflekterande och rolig. Men lusten att blogga har inte funnits där. Så har den kommit krypande igen och vi gör ett försök.


I fredags ägnade jag kvällen åt att kopiera samtliga gamla inlägg från bloggen och lägga ner dem på datorn. Shit jag har bloggat en del genom åren. Det som dock slog mig var att jag så många gånger påpekat att "nu var det länge sen sist" och det får mig att fundera - vem sätter kriteriet för hur ofta jag ska uppdatera?


Bilden till bloggen är tagen av Annika af Klercker och även nedanstående bilder (de proffsiga av dem från skogen) är  © Annika af Klercker


Ett helt nytt år ligger framför oss och nya utmaningar. Framförallt har jag lovat mig själv att ta det lugnt. Det är inte hållbart att köra på i 290 konstant. Tur jag omges av kloka personer för jag är det inte alltid.


Ha en trevlig kväll!


Annelie



Nu lite foton

  Pulka dragning på hög nivå. Rasmus sover gott     


1E1C1D -för mitt eget kom i håg 

 
 
Fran

Fran

10 januari 2010 21:16

underbart med ny blogg och härligt att du ska ta det lugnt (lugnare ;-) ) i år! låter som en klok ide!! kram på dig

http://www.tindrabus.se

 
Anna

Anna

10 januari 2010 21:43

Precis, yo go girl. Man bestämmer ju själv hur mkt man vill skriva. :) Kul o se bild på draghunden :D

http://www.pudelbus.com

 
Ingen bild

Lotta - KG's

10 januari 2010 21:54

Ska bli härligt att följa din nya blogg!!

Kraaam!!

 
Sara, Loke & Nike

Sara, Loke & Nike

11 januari 2010 00:10

Va kul med en ny blogg! Vad STOR Rasmus har blivit.. Tiden går ju såååå fort! HOppas allt är bra med dig och tjejerna! Kram Sara

http://www.rottismalle.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

11 januari 2010 10:14

Vad kul att du äntligen börjat med en ny sida :) Så jag har något att läsa om kvällarna. Stor kram från mig och barnen, kom snart och hälsa på!!!!

 
Frida

Frida

11 januari 2010 19:29

Varmt välkommen tillbaka ut i cybern!
Vi har saknat er, både i bloggen och live.... Nu måste vi ses snart. Grabbarna måste få lattja lite:-)
Men det borde väl inte va nåt problem att få till nu när du börjat ditt nya "luuuuuuuugna" liv....*ASG*

Hoppas du ställt dig på långtidsparkeringen och att nån j*vel låst fast dig med hjullås!
Kram gumman!!!!

http://www.deveritas.se

 
Anna, Faran & Axxa

Anna, Faran & Axxa

11 januari 2010 20:08

Härligt med ny blogg, har saknat er!!!
Måste ses IRL snart! Alldeles för länge sen!
När kan ni ses?
Kramar

http://www.rackartyg.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 22 januari 2012 13:36

Nu var det alldeles för länge sen sist. Tyvärr blev det ju inga valpar, och kommer inte bli några valpar på Panthera. Orsaken är en förträngning i bäckenet som gör att det med stor sannolikhet kommer bli kejsarsnitt, och det är för mig inget att gå...

Av Annelie - 23 oktober 2011 17:15


Tillbaka efter fantastiska dagar i Kloten, vilka miljöer och träna hund i. Alla hundarna har skött sig exemplariskt (och förare likaså ;)   Panthera har fått flera utmaningar i spåret och jag har faktiskt hittat en liten nyckel till varför hon gå...

Av Annelie - 31 juli 2011 16:10

Nu var det länge sen sist, vi gick alla ner i "jag vill inget alls" när det visade sig att Panthera gått tom. Jag trodde enormt mkt på kombinationen och vet att det med största sannolikhet hade blivit riktigt bra arbetshundar. Men det är väl någon me...

Av Annelie - 9 maj 2011 11:50

Här går vi och väntar för fultl för att få veta - är hon dräktig heller inte. Är hon inte det - ja då lurar hon mig väldigt bra, hon snattar mat som aldrig förr, är lugnare och känns vuxnare.   Nexus och Husse Calle har varit ute och tävlat ige...

Av Annelie - 3 maj 2011 10:07

Panthera är parad i påskveckan och nu hoppas vi såklart på valpar. Uppdatering följer    ...

Ovido - Quiz & Flashcards